0

Reklamacje

Reklamacje

W przypadku wad produktu tj. niezgodności towaru z umową macie Państwo prawo go reklamować w ciągu 24 miesięcy od daty stwierdzenia wady.

Zaleca sią, aby towar zawierał oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT,wydruk komputerowy potwierdzający przelew itd.) oraz opisem wady. Zaleca się, aby opis był jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiego rozpatrzenia reklamacji. Możecie również Państwo wskazać swoje oczekiwania co do rozstrzygnięcia reklamacji.

Reklamacje prosimy kierować na adres:

Robert Rutz „ROBI”
ul. Chabrowa 3
65-012 Zielona Góra

Rozpatrujemy KAŻDE zgłoszenie bardzo dokładnie, jednak dołączenie powyższych dokumentów (dowód zakupu, opis wady itd.) znacząco usprawni i przyspieszy proces reklamacyjny.

W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem reklamacje@robizoo.pl.

Formularz reklamacji PDF

Formularz reklamacji DOCX


PGJyIC8+CjxiPk5vdGljZTwvYj46ICBVbmRlZmluZWQgdmFyaWFibGU6IGRlZnN0b3BrYSBpbiA8Yj4vdmFyL3d3dy9jbGllbnRzL2NsaWVudDEvd2ViMzMvd2ViL2Zvb3RlckN1c3RvbS5waHA8L2I+IG9uIGxpbmUgPGI+NzwvYj48YnIgLz4K
Kontakt ze sklepem