0

Sklep

  • Wtorek, 9 Luty 2016
    Sklep
    Kurier przywiózł uszkodzoną przesyłkę – co mam teraz zrobić?   W dzisiejszych czasach coraz atrakcyjniejszą opcją są zakupy internetowe, możliwość złożenia zamówienia w każdej chwili i wysyłka nawet w tym samym dniu przy atrakcyjnych cenach sprawiają, że staje się to coraz częściej wybierana opcja nie tylko wśród osób młodych ale i już coraz starszych. Firmy kurierskie prześcigają się w świadczeniu coraz szybszych i tańszych usług, niestety rosnąca ilość przesyłek przy jednoczesnym obn...
  • Wtorek, 20 Październik 2015
    Sklep
    Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów udostępniliśmy na stronie opcję negocjacji cen na poszczególne produkty. Przycisk \"Negocjuj cenę\" umieszczony jest pod ceną sklepową: Po kliknieciu otwiera formularz negocjacji. W formularzu negocjacji nalezy wypełnić wszystkie pola, w ostatnim polu należy zaproponować swoją cenę za towar. Cały formularz wysyłamy klikając przycisk \"Negocjuj\". Formularz zostanie wysłany do Biura Obsługi Klienta i tam rozpatrzony. Proszę pamiętać, że nie zaws...
  • Środa, 2 Lipiec 2014
    Sklep
    Szybka wysyłka Aby zadowolić naszych klientów stale staramy się podnosić jakość naszych usług. Jednym z najważniejszych czynników rzutujących na zadowolenie naszych klientów to szybkość realizacji wysyłki. Dlatego też staramy się aby każde zamówienie zostało wysłane jak najszybciej. Jeżeli spełnisz kilka podstawowych warunków jesteśmy w stanie zapewnić, że Twoje zamówienie zostanie nadane w ciągu 48 godzin od jego złożenia: Towar w dużej dostępności na magazynie - towar oznaczony jest w sklepie...
  • Środa, 2 Lipiec 2014
    Sklep
    Regulamin zwrotów Jeśli zamówiony towar nie spełnia oczekiwań macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia doręczenia/odbioru towaru. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar prosimy odsyłać na adres: Robert Rutz „ROBI” ul. Chabrowa 3 65-012 Zielona Góra Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz o należyte zabezpieczenie i opakowanie odsyłanego towaru. Ponosicie Państwo koszt odesłania towaru do ...
  • Środa, 2 Lipiec 2014
    Sklep
    Reklamacje W przypadku wad produktu tj. niezgodności towaru z umową macie Państwo prawo go reklamować w ciągu 24 miesięcy od daty stwierdzenia wady. Zaleca sią, aby towar zawierał oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT,wydruk komputerowy potwierdzający przelew itd.) oraz opisem wad...
Kontakt ze sklepem